AL CANIMI
Yandım amma ateşimden;
Sönmüyorum gelsen diye!
Uğraşırsan gömmek için;
Bilmiyorum nedenin ne?
Yar, arayıp da özlüyorsan!
Her gün, her gün yeniden;
Sana, sevda; borcum var!
Gel al, canımı ta derinden!
12 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder