21 Şubat 2018 Çarşamba

Ne Yapsam?



NE YAPSAM ?

Kuşların, kondular bana!
Selamını getirdiler hayale,
Sana, sevdamı sundum!
Yarim, başka ne isterdin?

Mahkum idin, reddi aşka;
Bana ilk, sevgini yazdın!
Aşk, mürekkeb, kalemde;
Defter, kitap oldu canım!

Tadı olmuyor ki, sevdam;
Ah, sensiz, geçti günlerim!
Ama, sana da kıymıyorum!
Ne yapsam? Bilmiyorum?

21 Şubat 2018
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder