NE YAPSAM ?
Kuşların, kondular bana!
Selamını getirdiler hayale,
Sana, sevdamı sundum!
Yarim, başka ne isterdin?
Mahkum idin, reddi aşka;
Bana ilk, sevgini yazdın!
Aşk, mürekkeb, kalemde;
Defter, kitap oldu canım!
Tadı olmuyor ki, sevdam;
Ah, sensiz, geçti günlerim!
Ama, sana da kıymıyorum!
Ne yapsam? Bilmiyorum?
21 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder