17 Şubat 2018 Cumartesi

Benimsin

BENİMSİN

Özledim gel desem!
Bekle der, çıkarsın!
Busecik ver desem;
Gülersin ya da naz!

Triplerin çok oluyor;
Usandırırsın candan,
Olsun, beklerim yar!
Ama elbet benimsin!

17 Şubat 2018
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder