ismailyigit6.blogspot.com İsmail YİĞİT "Şiir"
İsmail YİĞİT "Şiir" İsmail YİĞİT Altıncı Sayfasıdır.
17 Şubat 2018 Cumartesi
Benimsin
BENİMSİN
Özledim gel desem!
Bekle der, çıkarsın!
Busecik ver desem;
Gülersin ya da naz!
Triplerin çok oluyor;
Usandırırsın candan,
Olsun, beklerim yar!
Ama elbet benimsin!
17 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder