KUSURUM
NEREDE?
Tanımadın mı beni?
“Çok aykırı” bilirim!
Fakat, özeliz ikimiz…
Ayrı bağda, olmuş,
Gülzar-ı bülbülüz!
Sen çağırdın beni;
Fark ettim, geldim!
Kusur yok bence;
Sevgi mi dileğin?
Niçin, ne derdin?
12 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder