12 Şubat 2018 Pazartesi

Kusurum Nerede ?



KUSURUM 
NEREDE?

Tanımadın mı beni?
“Çok aykırı” bilirim!
Fakat, özeliz ikimiz…
Ayrı bağda, olmuş,
Gülzar-ı bülbülüz!

Sen çağırdın beni;
Fark ettim, geldim!
Kusur yok bence;
Sevgi mi dileğin?
Niçin, ne derdin?

12 Şubat 2018
İsmail YİĞİT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder