13 Şubat 2018 Salı

Keder



KEDER


Çok acı, ölümüne;
Davacısın, benden…
Canın sağ olsun da,
Öleceğiz ya neden?

Acıları, söyle bana!
Paylaşalım beraber…
Sızıları, dindirelim!
Azalır, hüzün keder!

12 Şubat 2018
İsmail YİĞİT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder