17 Şubat 2018 Cumartesi

Mavi


MAVİ

Mavi’ciğim özlüyorum !
Kızıllıktan; öpüyorum !
Birazcık dursun zaman !
Yar, yalnız ikimiz için !

Baksana, taranmadan ;
Tarumar, olmuş saçın !
“Kavuşmalarımız” olsun ;
Gönüllerimiz, doyasıya !

Benimle, olman kadar ;
Bana, haz veren ne var ?
Can, kafana takma sakın ;
Kavuşmak, ufukta yakın !

17 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
ismailyigit6.blogspot.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder