BOŞ VERDİM
Varlığını, yüreğini sevdim…
Pişman değilim sevmekten!
Kavuşma, çaresi beklemek!
Yeter! Acı, kaygı ve hüzün!
Güzellikler, kuşatsın bizi…
Zevk versin, artık yaşam!
Duymuyorum, boş sözleri;
Boş verdim, bundan sonra!
18 Şubat 2018
İsmail YİĞİT
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder